Monday, December 20, 2010

~~Apabila bosan~~

asslamualaikum dan salam 1 malaysia...
hahaha...skema bnyi nya...
hari ni cuaca didapti mendung di 1,2 bah. di utara semenanjung...
pe yg aku cuba smpaikan nih...hahahah..lama gila kowt aku xbuat new entri..
mcm biasa la..dh nama pun blog aku..msti la cite pasal diri aku lah..
xde nya nak fakta @ mitos yg akan aku smpai kan...
atau yang berkaitan yg hidup ataupun yg sudah meninggal dunia..enough ema!! strgh to the point!!
tgk tjuk entri pun dh tau..bosan!!!! dh ler report pun xsiap lg..tiap2 thun ini lh keja aku yg mmbuat aku busy lah sgt..hahaha

pagi td pun aku lmbat dtg offce...minta tlg bdk offce punch kan tuk aku...opss...bukn mngulat o.k...ade hal ckit...hem2..hal la sgt...cm ni la ragam org keje gov..

setelah selesai aku buat undian di BPM...hem2..ak vote mmber aku  http://blogshaishu.blogspot.com/
p/s: kak yong 25%...tlg kempen nih..hahhah...
xde lh..ni atas kerelaan aku menyokong blog mmber2.. aku pun smbung buat keje...tp bosan xde idea!!! last2 ni yg jg :-
hak3..bergayut..ish2..mkn gji buta aku nih...tp aku still berfikir..cm ne gaya aku bfikir??
ha...tgk.. aku tgh fikir mcm mn nak siapkan kja..hahaha
ni tahap bangang gila la bila xdak idea nak siapkan report..huhu..TAPI!!! bila rajin aku rajin sgt tau...

ha...kan dh dtg kerajinan tu...ni gaya nak buat keja la ni..gaya itu pntg..hehhe
YA ALLAH!!! rajin nyer aku...hahahah

o.k lah..malas aku nak tnjuk kan kerajinn yg hnya lakonan semata2...sbnrnya aku xbrapa mencintai pekerjaan aku nih..xminat beb duk teropong mikroskop..skit mata..tp Alhamdulillah dr mereka diluar sana yg xde keje kan...syukur Ya Allah!!
moral of the merapu story..jgn memilih keja sgt yer kwn2 ku skalian..heheh o.k.. tatatititutu...

1 comment: