Tuesday, December 14, 2010

KESINAMBUNGAN~~

Entri kali ni pasal kesinambungan apa yg aku cuba tulis dlm mukabuku aku...nak tau apa yag aku tulis
~~penting sgt ke kecantikan luaran?? walaupun dlmnya x secntik mana??~~ via facebook zaem ema zainon
ha..ni la yg aku tulis pada  hari isnn jam 22;07...sbb apa aku blh terpikir nak tulis ni??? sbb aku sdri  laluinya..korg apa tau..huk..huk...nak kata aku memilih x jga..tapi yang sebetulnya org llaki kat luar sana yg semakin cerewet tuk memilh pasangan hidup a.k.a isteri lah...dalam minda diorg mesti akan ada ciri2 cam ni kan..lawa, putih melepak, kurus kedeking, hidung terpacak.. mcm2 kan... padahal bukan nak buat perhiasan pun..klu org dulu mesti cari yg rajin, pandai memasak, pandai menjaga hati suami..tp skrg mcm dh xpenting semua tu..apa yg penting sedap mata diorg memandang..
penting sebenarnya sedap mata memandang tu..tapi meh aku nak share apa yang lg penting dlm mencari calon isteri.
1. Berpegang Kepada Agama
2. Kecantikan Dalaman
3. Manja
4. Pandai Menjaga Kecantikan
5. Berakhlaq Mulia
6. Tidak Mempamer Keseksian
7. Tidak Cerewet
8. Memahami Lelaki
9. Sejuk Mata Memandang
10.Bersopan satun
11. Senantiasa memaniskan wajah
12. Senantiasa memberikan senyuman ikhlas
13. Menutup aurat
14. Ramah dan mesra
15.Tidak terlalu cemburu
16.Menghormati orang lain

ni lah antara ciri2 yg ptt korg utamakan...puas aku cr dlm tenet.hahaha.. aku tau aku xlawa, x kiut, x solid...tp!! hati ada baik wo..hahaha
skrg ni aku hnya berserah pada takdir je..tunggu dan terus tggu..kowt2 ada la prince charming dtg dlm hidup aku kan...ngee~~
puas dah aku ni kena tipu kena permain..kena mcm2 lah..serik2...aku nasihatkan kat korg tawakal je..berdoa dan terus berdoa..amin~~


sekian saje bebelan dr budak montel nih..tatatititutu...adiosa!!






 

No comments:

Post a Comment